Ďalšie moje dlhodobé projekty nájdete na lubosbebcak.sk
V divokých kmeňoch existuje niekoľko faktorov ktoré ovplyvňujú boj. Sú to faktory ktoré prevažne pomáhajú obrancovi žiť nádej na ubránenie vlastnej dediny. Je ich niekoľko ale každý z nich zastáva úlohu ktorá môže byť pre obrancu, či útočníka práve tá deštrukčná.
Jeden z faktorov ktorý môže ovplyvniť boj a asi najznámejší je...

Opevnenie
Opevnenie je budova ktorá zvyšuje základnú obranu v dedine ale zároveň aj obranyschopnosť vojakov v dedine. Opevnenie môžeme postavať až na stupeň 20,čím je vyšší stupeň opevnenie, tým je obranná sila v dedine vyššia. Zároveň pri strete obranného a útočiaceho vojska vznikajú na strane obrancu menšie vojenské škody. Vďaka opevneniu je v priemere na jeden "plný def" treba dva kompletné útoky - v skutočnom stredoveku (a staroveku) bolo opevnenie ešte účinnejšie. Na dobytie opevneného miesta bolo treba priemerne pätnásobnú početnú prevahu.

Paladinove predmety
Paladin je vojenské jednotka ktorého za celé hranie na dk môžte mať na svojom účte len jeden kus. Paladin môže vlastniť 11 predmetov. Každý z predmetov je určený na inú vojenskú jednotku. Tieto predmety pomáhajú danej jednotke mať väčšiu obrannú či útočnú silu.

Vlajky
Vlajky sú stále takou čerstvou novinkou na divokých kmeňoch. Môžeme sa s nimi stretnúť na novších serveroch. Vlajky sú vlastne bonusy ktoré zvyšujú podľa svojho zamerania v dedine určitú vec. V boje nám môžu ovplyvniť útočné a obranné vlajky. Vlajky majú 9 stupňov. Najnižší prinesie 2% a deviaty stupeň 10 % do obrannej či útočnej sily. To už záleží od zamerania vlajky. Ešte existuje vlajka ktorá ovplyvňuje šťastie v boji, to je jeden z mnohých faktorov ktoré ovplyvňujú boj. O šťastí si povieme neskôr.

Nočný bonus
Zaútočím na nepriateľa v noci! Vtedy to nebude čakať a ja zvíťazím! Veľký omyl! Nočný bonus je práve pre obrancov ktorým v nočných bojoch veľmi pomôže. Vtedy sa stáva sila obrancu dvojnásobná a škody útočiaceho hráča sú omnoho väčšie než pri útoku ktorý by bol vykonaný cez deň.
V nočnom bonuse je dosť silnou obrannou aj dedina plná útočných jednotiek... v noci sa oplatí naozaj len špehovať, pretože na špehov nočný bonus nemá žiaden vplyv.

Morálka & Šťastie
Morálka, čo to vlastne je ? Morálka ovplyvňuje hlavne boj medzi dvoma hráčmi nevyrovnaných síl . Morálka hlavne pomáha malým hráčom ktorí sú pod útokmi nepriateľov ktorí sú bodovo oveľa lepšie rozvinutí. To znamená, že čím väčší bodoví rozdiel medzi hráčmi, tým menšia morálka pre útočníka, čím je morálka nižšia tým sa stávajú vojaci obrancu silnejšími. Tým pádom na strane útočníka vznikajú oveľa väčšie škody. Neplatí to však naopak. Malý hráč pri útoku na väčšieho súpera alebo bodovo rovnakého má morálku 100% čo je najlepšia morálka.
Ale šťastie je náhodný faktor, ktorý je prtomný v každom boji. Nedá sa ničím ovplyvniť. Vždy sa šťastie určuje z pohľadu útočníka, čím je šťastie vyššie 25% max tak sa sila tvojho vojska zvýši o 25% ak je však šťastie v mínuse, tvoja sila vojsko sa zníži. Toto šťastie dokáže významne zamávať výsledkom boja.

Kostol - Viera
Kostoly sú vo svetoch kde je nastavená viera. Prvej dedine vždy máte Katedrálu ktorá má dosah 7 políčok. V týchto poličkách je sila a viera Vašich vojakov silnejšia a teda lepšie bojujú. O statných dedinách môžete postaviť kostoly od stupňa 1 až po stupeň 3 ( dosah 5-7-9 políčok)
Armáda pod vplyvom viery bojuje na 100% zatiaľ čo armáda ktorá nie je pod vplyvom viery bojuje len na 50% .To je ako keby ste útočili s polovičným vojskom a zároveň máte oveľa väčšie straty. Pri podporách nezáleží na tom či je dedina vo viere, z ktorej vojaci pochádzajú, ale či je vo viere dedina v ktorej sa bojuje. Pri útoku musí byť vo viere dedina, z ktorej vojaci pochodujú. Silu viery si môžete skontrolovať aj na mini mape.
Autor článku: scorty
Neboli nájdené žiadne príspevky.
© 2012 Divoký posol. Obsah stránok je chránený zlými duchmi.