Aktivita:
1. Zapájanie sa do obrany / útoku
2. Účasť na skupnových a celokmeňových akciách
3. Denné prihlasovanie sa
4. Reagovanie na správy
5. Sledovanie fóra
Správanie:
1. Rešpektovanie pravidiel, nariadení vedenia, plánovača, spojenectiev a tak ďalej (pre normálnych ľudí klasika)
2. Rešpektovanie dôstojnosti spoluhráčov
3. Udržiavanie pokojnej atmosféry v partii
Fungovanie kmeňa:
1. Najvyššia inštancia - Sarazin Faestred
2. O novej diplomacii a vyhlasovaní vojen celokmeňové hlasovanie s trvaním 48 hodín
3. O príjmaní nových hráčov celokmeňové hlasovanie s trvaním 24 hodín
4. O iných veciach klasicky rozhoduje kmeňová rada
5. Každý člen kmeňovej rady musí byť denne aktívny
Ako byť rýchlo vyhodený z kmeňa:
1. Neaktivita
2. Nemiestne správanie/vyvolávanie konfliktu
3. Špehovanie
4. Zástup mimo kmeň bez toho, že by to schválilo vedenie
5. Zjavné lamerstvo / neznalosť hry
Kontakt:
Po vstupe do kmeňa hráč dostane uvítaciu správu. Kým ju neprečíta a nenapíše poverenenému členovy kmeňovej rady, nemá sprístupnené kmeňové fórum a ak nenapíše do niekoľkých dní, musí opustiť kmeň.
V prvej správe musí uviesť iný kontakt na seba (telefón, mail, FB, skype, viber...) pre prípad neaktivity, riešenia urgentných vecí, pre prípad jeho problémov a podobne.
Vďaka týmto kontaktom jednak kmeň neprichádza o spoločne získané dediny, ale aj hráči zachraňujú svoje účty - raz sa náš hráč ocitol náhle v nemocnici, inokedy mu zhorel PC a podobne. V takýchto prípadoch mu preberieme starostlivosť o účet. Stalo sa už aj to, že náš hráč chvíľu pred víťazným ukončením sveta tragicky zahynul a bez tohto kontaktu by sme to nevedeli. Vďaka tomu sme ho nevyhodili a potiahli jeho účet až do finálneho konca, kde po schválení hernej podpory bol uvedený dmedzi víťazov sveta.
Druhá vec, ktorú hráč v úvodnej správe napíše jew, či je OFFkár, DEFkár, alebo 50:50 - dôvody sú zrejmé.